piątek, 6 listopada 2015

HOW TO... PERFECT WINGED EYELINER?

Dość często spotykam się z sytuacją, kiedy to dziewczyny pytają mnie:jak Ty to robisz, że masz tak ładnie narysowane kreski na oku?”. Zazwyczaj odpowiadam, że to lata praktyki no i kwestia dopracowania, sama po sobie wiem ile czasu na początku trzeba na to poświęcić, a ostateczny efekt i tak nie wychodzi taki jakbyśmy tego chciały. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - na przykładzie moich prób i błędów mogę przekazać Wam sposoby, które mogą pomóc Wam w uzyskaniu 'idealnej kreseczki'. Przede wszystkim radziłabym wybierać albo eyeliner'y w pisaku (osoby które dopiero zaczynają swoją przygodę z tego typu malowaniem, będą na pewno zadowolone, ponieważ aplikacja tego typu liner'a jest po prostu łatwa) albo eyeliner'y żelowe (są to moje ulubione, a dobierając do tego odpowiednio dobry pędzelek można uzyskać naprawdę fajny efekt). Stanowczo odradzam eyeliner'y w płynie, które zazwyczaj kupić można wraz z pędzelkiem w zestawie, aplikacja tego rodzaju liner'a jest trudna, nieprecyzyjna i w ogóle odradzam... No to byłoby na tyle jeśli chodzi o to co wybrać, aby kreska wyszła jak najlepiej, teraz może napiszę trochę o tym jak aplikować liner lub jak w ogóle to robić aby kreska wyszła w miarę prosta. Jeśli macie problem z tym, że kreska wychodzi krzywa, polecam Wam najpierw narysowanie kropek na powiece tuż nad linią rzęs, na koniec 'przejedźcie' po kropach eyeliner'em, a prostą kreseczkę macie jak w banku. 
Oto moje ulubione 'narzędzia' do malowania kresek, czyli: 

Rimmel Scandaleyes Waterproof Gel Liner 001 BLACK


Hakuro H85

No a tak mniej więcej wygląda to na moim oku ;)

1 komentarz:

  1. Mam ten eyeliner w domu, jednak leży zapomniany w szufladzie.Używam nawet ten sam pędzel z Hakuro! ;-) Ja jak już robię kreski to czarnym cieniem do powiek, nie umiem zrobić równych kresek, a "ogonki" to już w ogóle dla mnie czarna magia. Pozdrawiam Sandra i czekam na nowy wpis! ;-)

    OdpowiedzUsuń