sobota, 28 listopada 2015

PUDER ROZŚWIETLAJĄCY PEARLS - MARY KAY

Pierwszy raz w życiu miałam okazję przetestować kosmetyk firmy Mary Kay i muszę przyznać, że bardzo przypadł mi on do gustu. Puder rozświetlający Pearls zawiera w sobie wszystkie cechy idealnego rozświetlacza - ma piękny, chłodno różowy kolor, daje efekt błyszczącej tafli i doskonale nadaje się do rozświetlania twarzy, szyi i dekoltu. Cudownie sprawdza się w makijażach codziennych jak i na specjalne okazje. Rozprowadza się go przyjemnie i niezmiernie łatwo, wystarczy muśnięcie pędzla i nasza twarz jest cudownie rozświetlona, wygląda idealnie i zdrowo.

Puder rozświetlający miałam również okazję przetestować na pięknej modelce - Klaudii. Rozświetlacz nałożyłam na: czoło, tuż pod linią brwi, kącik oka, szczyt kości policzkowych, dekolt, a także na łuk Kupidyna. 

1 komentarz:

  1. Cześć, super wpis! :) zapraszam na www.julxks.blogspot.com
    dopiero zaczynam moja przygodę z blogiem! :)

    OdpowiedzUsuń